Ad Code

Responsive Advertisement

Πότε καταργήθηκε η Ελευθερία του λόγου ;


Νίκο καλησπέρα,

Είμαι μία από τις αναγνώστριες των κατοχικών και θέλω να μοιραστώ τι έχει συμβεί τις τελευταίες 3 εβδομάδες στην προσπάθεια μου να συνδεθώ με το site ξεκινώντας από το χώρο της δουλειάς.

Μέχρι λοιπόν και τις 20/04 έμπαινα κανονικά από το χώρο εργασίας στο site (εδώ θα κάνω μία παρένθεση για να μην ακούσω πάλι σχόλια τύπου την ώρα της δουλειάς δουλεύουμε και δεν χαζεύουμε κτλ και αν δούλευα και δεν χάζευα η χώρα θα ήταν σε καλύτερη μοίρα και άλλες τέτοιες μπούρδες, ενημερώνω λοιπόν ότι δουλεύω στο χώρο της επικοινωνίας traditional & non traditional media, τα τελευταία 15 χρόνια, 10-15 ώρες την ημέρα με διακρίσεις στο εσωτερικό αλλά και στο global δίκτυο της εταιρείας που εργάζομαι τα τελευταία 10 χρόνια και βάση εσωτερικών αξιολογήσεων, μέσα στους πιο αποδοτικούς εργαζόμενους της εταιρείας με εμφανή και αντικειμενική εξέλιξη – οι προϊστάμενοι μου γένους θηλυκού προς αποφυγή παρεξηγήσεων).

Συνεχίζω λοιπόν την ιστορία μου, από τις 21/04 και μετά δεν μπορώ να μπω στο site – “access denied” όπως σε είχα ενημερώσει και τότε και ο λόγος: malicious web site.

Πήγα λοιπόν στο αρμόδιο τμήμα της εταιρείας για να τους ενημερώσω για το συγκεκριμένο πρόβλημα που αντιμετώπιζα και μου είπαν ότι πιθανά να “τρέχουν” κάποια εκτελέσιμα αρχεία τύπου exe που τα κόβει το firewall για λόγους ασφαλείας.

Μετά από αυτό το περιστατικό, και αφού δεν έχω πια πρόσβαση στο site, χρειάστηκε στο κινητό μου τηλέφωνο, για να συνεχίσω να λαμβάνω το εταιρικό μου mail, να εγκαταστήσω ένα νέο πρόγραμμα πάλι για λόγους επιπλέον ασφάλειας. Στο κινητό είναι εγκατεστημένα και όλα τα social media που χρειάζεται να χειρίζομαι λόγω δουλειάς.

Την εγκατάσταση λοιπόν του προγράμματος την έκανα στις 08.05 και μέχρι την Κυριακή, 10.05 δεν χρειάστηκε να μπω ούτε από τον προσωπικό μου υπολογιστή (όπου και εκεί έχω access στα εταιρικά συστήματα μέσω internet), ούτε από το κινητό, στο web όπου υπενθυμίζω ότι έχω και προσωπικά μου mail και το εταιρικό με ένα επιπλέον πια σύστημα «ασφάλειας». Μέχρι τότε λοιπόν μπαίνω κανονικά από την προσωπική μου σύνδεση στο σπίτι στα κατοχικά χωρίς προβλήματα καθώς και στο fb, όπου εκεί έχω ένα προφίλ στο οποίο είμαι διαχειρίστρια μίας σελίδας της εταιρείας που δουλεύω και η οποία πρόσφατα έχει γίνει global (θεωρώ ότι έχει σημασία γι’ αυτό και το αναφέρω).

Εφόσον λοιπόν γενικά αποφεύγω το engagement με σελίδες προσωπικού μου ενδιαφέροντος στο εν λόγω μέσο, αποφασίζω να κάνω share ένα άρθρο των κατοχικών. Μπαίνοντας λοιπόν κάποιες ώρες αργότερα στο internet από την προσωπική μου σύνδεση, αντιλαμβάνομαι ότι δεν μπορώ να μπω στα κατοχικά διότι και οι 3 browsers που χρησιμοποιώ μου λένε page not found και ενώ μου δείχνουν παρακάτω κάποια παλιότερα άρθρα, πατώντας απάνω έχω ξανά το ίδιο αποτέλεσμα (page not found) try again later κτλ.

Το ίδιο συμβαίνει από όλες τις συσκευές και από όλους τους browsers που προσπάθησα να μπω.

Το αποτέλεσμα είναι ότι πλέον δεν μπαίνω από πουθενά στα κατοχικά.

Ερχόμενη λοιπόν στο γραφείο σήμερα, ενοχλώ το τεχνικό τμήμα της εταιρείας όπου τους ενημερώνω ότι το site (κατοχικά), δεν έχει κάποιο ιό ή οτιδήποτε άλλο που να το καταστεί επικίνδυνο για το σύστημα ασφαλείας της εταιρείας, τους ενημερώνω επίσης ότι δεν έχει σχέση ούτε με πορνό ούτε με μουσικούς σταθμούς (αυτούς μας τους έχουν κόψει για λόγους που ποτέ δεν κατάλαβα) και γι’ αυτό ζήτησα να γίνει εξαίρεση για το site και να μπορώ να έχω πρόσβαση.

Η απάντηση: Τότε προφανώς το firewall, δεν εγκρίνει το CONTENT του site και γι’ αυτό το κόβει. Όσο για την εξαίρεση που ζήτησα να γίνει, η απάντηση ήταν αρνητική.

Τα συμπεράσματα δικά σας…